torsdag 29. januar 2015

Molly jakke og strikketreff

Molly jakken er nå ferdig.


Den ble kjempefin.
Strikket i Sterk, fra Du store alpakka.

Irene viste frem en skjønn babyjakke
på treffet sist.
Her kommer bilde.


Den kommer fra pinne 3 heftet,
som vi har blogget tidligere.

Strikketreff.

Neste treff blir mandag 16. februar
fra 12 til ca 14.

Vi fortsetter med sjalet, hvis noen har litt igjen.
Jeg gleder meg til å se noen ferdige
kashmir sjal .


Det kan være lurt å strikke 2 ekstra pinner.
jeg har strikket 1 rille øverst før avfelling.
Da ruller det seg litt mindre.

Vi har også noe nytt på gang.
Blogger igjen om pinne og garn,
når den er ferdig.

Velkommen.

1 kommentar:

  1. Hei, Har du oppskriften på den vakre Molly Jakka ? Vil så gjerne prøve meg på den som opptrening av arm etter brudd i vinter. Blir kjempeglad hvis du sender på annritahol@yahoo.no, Jeg har fått til svar at den sto i Hjemmet en gang etter jul ? Men kommer ikke lenger :(
    Mvh
    Ann-Rita Hol

    SvarSlett